Materiały dla księgarzy

Książka: Wzorce zwyciężania tom 2

Miniaturki

Okładka FRONT

Okładka tył

 || Wzorce zwyciężania tom 2 || Krytyczne bitwy wielkich mocarstw

Okładka 3D‑PRZÓD

Okładka 3D‑EBOOK

Okładka 3D‑EB+BOOK

Okładka 3D‑FR-BCK

Okładka 3D‑Z ROGU

Audiobook FRONT

Audiobook +e‑book

Krótkie opisy Do listowania książek, do boksów na stronę główną itp.

Opis jednozdaniowy na skrzydełko

Zbiór relacji i analiz działań uczestników najważniejszych bitew kształtujących historię świata i losy wielkich imperiów. Tom towarzyszy książce „Oni albo my!”, traktującym o walce o władzę nad światem między Ameryką i Chinami

Mikro-opis

Studium historycznych bitew, które zaważyły na losach świata. Autorzy wyliczają błędy i błyskotliwe posunięcia stron, pokazując przy tym jak u obu walczących stron przebiegał proces uczenia się na błędach własnych i przeciwnika. Tom towarzyszy książce „Oni albo my!”, traktującym o walce o władzę nad światem między Ameryką i Chinami

Abstrakt dla recenzentów 2

Motto książki

Przestrzeń między bitwą przegraną, a bitwą wygraną jest przeogromna. A w niej zalegają imperia. – Napoleon

Temat książki

Analizy operacji wojskowych i bitew historycznych. Strategia, zarządzanie zasobami ludzkimi.

Info zachęcające dla księgarzy

(BRAK)

#32 `desc_gist_bksellers_micro` (mikro-opis) dla księgarzy

Opis średniej długości, standardowy

Zbiór przykładów historycznych kluczowych bitew, kampanii i wojen, które decydowały o powstaniu, zagładzie lub dalszym trwaniu wielkich mocarstw. Jak uczą się na własnych błędach organizacje militarne? Jak funkcjonuje proces decyzyjny wojskowych, którzy grają o najwyższe stawki - prestiż i przetrwanie całych nacji i państw.

Opis z tyłka okładki

„Zwycięstwo należy, do wytrwalszego!”

Te słowa Napoleona najlepiej opisują zespół cech, które powinien przejawiać dowódca zwyciężający w bitwach. Postronni zwykle nie rozumieją technik i sztuczek, z których „szczęśliwiec” buduje swoją drogę ku zwycięstwu. Autor Sztuki wojny pisze:

„Niechaj dostrzeże świat cały mą zwycięzcy Formę, nikomu zasię Formy poznać nie wolno, przez którą do zwycięstwa dotarłem”.

Historyczne bitwy i operacje wojskowe

Dziesiątki przykładów, kontrprzykładów oraz ich analizy Jak zwycięzcy i przegrani rozumieli własny sukces i porażkę? Jak rozumiemy je my – wyposażeni we współczesne koncepcje i perspektywę czasu? Jak „mieć szczęście” za każdym razem?

W formułowaniu odpowiedzi wspomagają czytelnika dwaj specjaliści. Plebaniak to miłośnik historii wojskowości i ekspert w zakresie forteli oraz psychologii konfliktu. Drugim jest planista GROM-u, a przy tym ekspert ds. bezpieczeństwa, który praktyczne doświadczenie bojowe zdobywał pracując z najlepszymi zespołami sił specjalnych świata.

Ten tandem stworzył repozytorium dobrych i złych przykładów na to, jak zwyciężać i dominować nad przeciwnikiem w każdym aspekcie.

Banery Ilość 0

(brak banerów)

Tekst na kartę produktu Ilość 0

„Zwycięstwo należy, do wytrwalszego!”

Te słowa Napoleona najlepiej opisują zespół cech, które powinien przejawiać dowódca zwyciężający w bitwach. Postronni zwykle nie rozumieją technik i sztuczek, z których „szczęśliwiec” buduje swoją drogę ku zwycięstwu. Autor Sztuki wojny pisze:

„Niechaj dostrzeże świat cały mą zwycięzcy Formę, nikomu zasię Formy poznać nie wolno, przez którą do zwycięstwa dotarłem”.

Historyczne bitwy i operacje wojskowe

Dziesiątki przykładów, kontrprzykładów oraz ich analizy Jak zwycięzcy i przegrani rozumieli własny sukces i porażkę? Jak rozumiemy je my – wyposażeni we współczesne koncepcje i perspektywę czasu? Jak „mieć szczęście” za każdym razem?

W formułowaniu odpowiedzi wspomagają czytelnika dwaj specjaliści. Plebaniak to miłośnik historii wojskowości i ekspert w zakresie forteli oraz psychologii konfliktu. Drugim jest planista GROM-u, a przy tym ekspert ds. bezpieczeństwa, który praktyczne doświadczenie bojowe zdobywał pracując z najlepszymi zespołami sił specjalnych świata.

Ten tandem stworzył repozytorium dobrych i złych przykładów na to, jak zwyciężać i dominować nad przeciwnikiem w każdym aspekcie.

Rekomendacje i patronaty Ilość 0

(w przygotowaniu)

Dystrybucja i zakup hurt Ilość 0

Skontaktuj się z autorem przez ten formularz.